Regulamin

Niniejszy regulamin został stworzony dla naszego wspólnego komfortu, tak aby nasza współpraca przebiegała w przyjemnej atmosferze bez niejasności i nieporozumień. Mianem „FOTOGRAF” określam siebie, Wy natomiast nazywani jesteście „KLIENTEM”. „ZADATEK” jest to opłata ponoszona przez KLIENTA za rezerwację terminu sesji i określa go art. 394. kodeksu cywilnego.

 

PRZYGOTOWANIE DO SESJI

 

    1. Każdy klient przed zarezerwowaniem sesji otrzymuje treść tego regulaminu. Rezerwacja sesji oznacza akceptację regulaminu wraz ze wszystkimi treściami w nim zawartymi.
    2. Każdy klient rezerwujący sesję zdjęciową zgadza się na przetwarzanie danych osobowych i zobowiązuje się do podpisania zgody RODO.
    3. Każdy klient na sesji podpisuje umowę, której treść dostępna jest tu: http://czarymarypstryk.pl/wp-content/uploads/2020/11/umowa.pdf po wpisaniu hasła: umowaCzaryMary (koniecznie z uwzględnieniem wielkich liter!). Treść umowy nie podlega zmianom.

 

REZERWACJA SESJI I PŁATNOŚĆ

 

    1. Wybrany termin jest rezerwowany na 24 godziny w przypadku rezerwacji bezpośredniej oraz na 15 minut w przypadku rezerwacji online. W tym czasie wymagana jest wpłata zadatku, który rezerwację potwierdza. Link do płatności generuje się automatycznie, nie są przyjmowane bezpośrednie przelewy na konto fotografa.
    2. Sesja opłacana jest w dniu sesji – preferowana jest gotówka.
    3. Klient ma prawo do zmiany terminu sesji z oferty regularnej (nie dotyczy mini sesji i ofert promocyjnych) jeden raz z zachowaniem zadatku, o czym zobowiązuje się poinformować fotografa bez zwłoki. Każda kolejna zmiana terminu będzie wymagała potwierdzenia sesji wpłatą zadatku. Zmiana terminu na mniej niż 24 godziny przed sesją bez wyraźnej przyczyny będzie wymagała potwierdzenia sesji wpłatą zadatku. Klienci, którym zdarzyło się zmieniać notorycznie terminy sesji (więcej niż 3 razy) są zobowiązani do poniesienia opłaty rezerwacyjnej (tj. zadatku) przy każdorazowej zmianie terminu, nie obowiązuje ich prawo zmiany terminu z zachowaniem zadatku.
    4. Fotograf ma prawo do zmiany terminu sesji raz, co zdarza się niezwykle rzadko a takie sytuacje uzgadniane są bezpośrednio z klientem.
    5. Klient otrzymuje jedynie to co zawiera wykupiony przez niego pakiet. Wybrany pakiet można rozszerzyć o dodatkowe zdjęcia, (których cena uzależniona jest od wybranego pakietu) nie można go jednak zmniejszyć. Informacje o zawartości pakietu znajdują się na umowie zawieranej z fotografem. Nie ma możliwości otrzymania bezpłatnie „reszty” zdjęć, oraz zdjęć przed obróbką cyfrową. Zdjęcia, które nie zostały przez klienta wybrane zostają usunięte i nie podlegają archiwizacji.

 

EDYCJA ZDJĘĆ

 

    1. Zabrania się kopiowania i publikowania zdjęć które nie zostały wybrane i opłacone.
    2. Zabrania się edytowania zdjęć otrzymanych od fotografa. W efekt końcowy wkładane jest dużo pracy, dlatego fotograf nie wyraża zgody na nakładanie filtrów i samodzielną edycję zdjęć.
    3. Sesje retuszowane są według kolejności wyboru zdjęć, lub jeśli zostały wybrane dodatkowe zdjęcia – według daty opłacenia zamówienia, na co klient ma 3 dni robocze.
    4. Nie wszystko podlega retuszowi. Musicie pamiętać, że odpowiednie przygotowanie do sesji ma ogromny wpływ na efekt końcowy sesji. Retuszowi nie podlegają: odrosty na włosach oraz paznokciach, usuwanie i dokładanie tła oraz osób, otwieranie oczu, dorabianie uzębienia, czyszczenie zębów oraz paznokci, usuwanie tatuaży, otwieranie oczu.

 

ZACHOWANIE NA SESJI

 

    1. Na sesji obowiązuje bezwzględny zakaz fotografowania, również telefonami komórkowymi, przez każdego poza fotografem.
    2. Każda sesja trwa określoną wybranym pakietem ilość czasu. W przypadku spóźnienia sesja zostaje skrócona. W przypadku braku informacji o spóźnieniu klienta, po 30 minutach sesja zostaje anulowana.
    3. Należy pamiętać, że studio to przede wszystkim miejsce pracy a nie plac zabaw. Podczas sesji dziecięcych klient zobowiązany jest pilnować swoje dzieci tak, aby nic nie zostało uszkodzone – również one. Sesja zdjęciowa z udziałem dzieci powinna być super zabawą dla wszystkich uczestników.

 

PRODUKT KOŃCOWY I ARCHIWIZACJA DANYCH

 

    1. Gotowy produkt określony przez wybrany pakiet klient ma obowiązek odebrać osobiście lub skorzystać z opcji wysyłki (paczkomat lub kurier inPost). Po 6 miesiącach nieodebrane produkty są utylizowane. Koszt ponownego wykonania produktów pokrywa klient. Wierzcie mi, bardzo nie chciałabym tego nigdy zrobić, ale zalegające w studio nieodebrane odbitki zajmują bardzo dużą ilość miejsca, a ciągle przybywają nowe.
    2. Wybrane i opłacone fotografie w formie cyfrowej archiwizowane są przez minimum 3 lata. Pozostały materiał z sesji po złożeniu przez klienta zamówienia zostaje usunięty. Klient ma 3 miesiące na wybranie zdjęć z sesji, po tym czasie fotograf losowo wybiera zdjęcia w ilości określonej przez wybrany i opłacony przez klienta pakiet, a pozostałe zdjęcia są kasowane.

 

 

 

Pamiętajcie, że to tylko kilka spisanych zasad, dzięki którym nasza współpraca przebiegnie dużo sprawniej. Dzięki temu unikniemy nieporozumień, nie będzie niewiadomych i nieścisłości. Sesja ma stworzyć dla Was wspaniałe wspomnienie, chcę żebyście wspominali ją z uśmiechem na twarzy, bo wszyscy jesteście dla mnie bardzo ważni.

 

Do zobaczenia na sesji!